Connect with us

Aktualności

Własna domena, a marketing

Published

on

Własna domena, a marketing

Podczas prowadzenia firmy, portfolio artystycznego, albo współprac jedną z zasad jest własna domena. To ona spaja całokształt twórczości oraz pracy. Pokazuje zaangażowanie, dotychczasową ścieżkę kariery, zadowolonych klientów czy opinie. Czy pomimo tego istnieją jakieś minusy?

 

Powód odpowiadający wartości

W zależności od chęci i reklamowanego biznesu istnienie wiele plusów przemawiających za posiadaniem własnej strony bądź social mediów. Warto wspomnieć, że z wykorzystaniem profesjonalnej domeny tworzony jest lepszy wizerunek, a przy tym podwyższana jest wiarygodność. Osoba nadążająca za trendami, z lepszą od konkurencji stroną ma większą możliwość i odbierana jest jako bardziej przedsiębiorcza, zaradna oraz dbająca o własną działalność. Opinie dodadzą rzetelności i rozwieją wszelkie wątpliwości.

 

 

Na co zwrócić uwagę podczas zakładania strony

Samo założenie strony bądź fan page firmy jest dość łatwe i należy podążać za wskazówkami indywidualnych domen. Kiedy wszystkie wymogi zostaną spełnione, należy dodać profesjonalnie stworzone logo, prawdziwe zdjęcia reklamujące ofertę na stronie głównej, a także połączyć stronę z prywatnym kontem i uzupełnić resztę niezbędnych informacji. Kiedy wszystko obrało odpowiednie kształt, pojawił się właściwy czas na przejrzenie ofert agencji od spraw prowadzenia kanałów społecznościowych. Im szybsza reakcja, tym mniej zmarnowanych pieniędzy, lepsze możliwości pozyskiwania klientów i uniknięcie podstawowych błędów, wykonywanych przez osoby świeże w tym wątku. Agencja obiektywnie spojrzy na całokształt biznesu, przeprowadzi odpowiedni branding, zaplanuje treści, przekaże pomysły na zmianę i budżet. Cena takiej usługi jest adekwatna do prowadzonych prac. Często zawiera szerokie widełki, w zależności od obowiązków i ilości aktywności. Wszystko leży na kwestii ustalania indywidualnych potrzeb czy celów.

Continue Reading